viernes, 23 de diciembre de 2011

CARTAS DE CONTO

Chegaron cartas de moitos personaxes, algúns moi coñecidos e outros non tanto: Carapuchiñas, lobos, fadas, flautistas, brancaneves,... Pero sobre todo hai que ver para canto nos da a imaxinación: PINOCHO:"Como fun bo e non dixen moitas mentiras..... E para o meu pai "Gepeto" unha caixa nova de ferramentas" - CINCENTA: "Un zapato de cristal, pero só un" - OGRO: "Como non me comín a ningún neno...." - LOBO FEROZ: "Sigo unha dieta a base de vexetais..." - REIS MAGOS: "Non me pidades moitos regalos, están moi caros" - FADA MADRIÑA: "O meu gorro quedou sen cor na lavadora, .... o meu gato espachurrado, .... a miña variña sen maxia,..." - GATO CON BOTAS: "Moitas botas de reposto" - CAMPANILLA: "Un pouco de po de fadas.... e un agasallo para Peter, pero, un que lle guste moito".

No hay comentarios: