miércoles, 29 de abril de 2015

DÍA DO LIBRO

Este ano celebramos o día do libro acompañados das nosas familias!!! Ademais,  Margarida repartiu os libros da biblioteca por todo o cole.


Para os nenos e nenas de 4º A UN LIBRO É.....E PARA TI? QUE É UN LIBRO?
ANIMÁDEVOS A DEIXAR OS VOSOS COMENTARIOS!

Un libro é unha caixa de palabras que me alegra cando estou triste.
Un libro é que un acuario no que nadan as palabras que me afogan o aburremento cando chove no meu corazón.
Un libro é un familiar que me dá de comer cando teño fame de historias.
Un libro é un circuito de palabras divertidas que me entreteñen cando estou aburrido.
Un libro é un vicio que me atrapa cando o empezo a ler e nunca me solta.
Un libro é un hotel de palabras que me fai sentir viva cando cando me hospedo nel.
Un libro é un volcán que me salpica coa súa lava cando estou preto del.
Un libro é unha piscina de palabras que me refresca cando leo.
Un libro é unha laranxa que espremo cando preciso vitaminas de coñecemento.
Un libro é un serpe de palabras que me fan rir cando estou triste.
Un libro é un edificio cheo de palabras que me acompaña cando estou so.
Un libro é alguén que sempre está comigo e me anima cando non teño enerxía.
Un libro é unha porta que me leva ao mundo da fantasía cando me aburro no mundo real.
Un libro é un surtidor de historias que me acompañan cando estou soa.
Un libro é un mundo descoñecido que podo descubrir cando exploro o seu interior.
Un libro é saco de fantasía que abró cada vez que preciso emocións.


No hay comentarios: